سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادامه مجله 4

مصاحبه

در این شماره قصد داریم با یکی دیگر از معلمین مدرسه آشنا شویم.

آقای دکتر رضایی

در کجا تحصیل کرده ایدودرکدام دانشگاه تدریس می کنید؟

- دانشگاه اصفهان و در دانشگاه آزاد نجف آباد تدریس می کنم.

چه ورزشی رادوست داریدوازچه تیمی خوشتان می آید؟واز چه بازیکنی؟

- از ورزش والیبال و تنیس روی میز

- استقلال           - علی دایی

از چه گلی خوشتان می آید؟- بنفشه و مریم

از چه رنگی خوشتان می آید؟ - نارنجی و آبی

--------------------------

سخت ترین گناه گناهی است که گناهکار آن را سبک شمارد.

امام علی(ع)

--------------------

مسابقه

به چهار نفر از کسانی که جواب را به فرزاد کرمی تحویل دهند به قید قرعه جایزه داده می شود.

*شهری در کانادا که اوّل اسم آن با « و » شروع می شود که یکی از بندر های بزرگ است؟

زمان تحویل 23 بهمن ماه1386

شعر

بغض تازه

در من ترانه های قشنگی نشسته اند

انگار از نشستن  ِ بیهوده  خسته اند

انگا ر سالهای زیادی ست  بی جهت

امید خود به این دل ِ دیوانه  بسته اند

ازشور و مستی  ِ پدران ِ گذ شته مان

حالا به من رسیده و در من نشسته اند ...

من باز گیج می شوم از موج واژه ها

این بغضهای تازه که در من شکسته اند            من گیج گیج گیج ،  تورا شعر می پرم

اما تمام پنــــجره ها ی تــو بستـــه اند

 

حضرت علی (ع) می فرماید: هیچ پشتیبانی بهتر و مطمئن تر از مشورت کردن نیست.

 


» نظر